Thursday, November 26, 2009

Mye.co.il – הפקות לאירועים – חתונות – חופות – הזמנות – נישואין – חתן כלה - תאורה

הגיע הרגע הגדול עליו חלמת כל חייך, החתונה שלך. כל החלומות, כל התקוות, כל הרצונות מתנקזים לערב אחד. ההבדל בין חתונה מיוחדת לחתונה מושלמת תלויה אך ורק בדבר אחד: מפיק האירועים או חברת הפקות אירועים שתבחרי - האדם אשר יעמוד מאורי הפקת החתונה שלך. ולא, אל תתפשרי על מנהל האירועים של האולם...

כולנו מחכות לרגע הזה, לרגע בו נעמוד מתחת לחופה, נלבש שמלת כלולות לבנה, אהוב ליבנו יענוד לנו את הטבעת וקצת אחרי ישבור את הכוס. כולנו חולמות על החתונה הכי יפה, החתונה הכי מושקעת, החתונה בה שיזורי הפרחים ייראו מושלם, אולם האירועים, גן האירועים או ה- וילה לאירועים, יסחט קריאת התפעלות מהאורחים הרבים, הדי.ג'יי יידע לשים את השיר הנכון, התזמורת עם התקליטן יידעו להקפיץ את הקהל ולהרקיד אותו. חשוב לנו, ששמלת הכלולות - אותה שמלת כלולות עליה פנטזנו, תיראה עלינו מושלם וכך גם האיפור, עיצוב האירוע חברת הקייטרינג והתקליטן.

כל מי שעומדת בפני ארגון חתונה או הפקת חתונה יודעת, שככל שהמועד מתקרב, הלחץ גובר וכך גם דרך קבלת ההחלטות. ההבדל בין חתונה לחתונה מושלמת, כזו שתיחקק בזיכרון של כולם, היא זו הכוללת מפיקי אירועים - מפיק אירועים או חברת הפקת חתונות אשר ינהלו את הערב החשוב בחייך מהשלב הראשון ועד השלב האחרון של הפקת האירוע החשב בחייך, חתונה.

הפקת אירוע מושלם כולל טיפול בדיקה והתאמה של עשרות מרכיבים שונים. תפקידו של מפיק אירועים מקצועי, מפיק אשר מייעץ לחתן ולכלה ומתאים את חלומות בני הזוג ומתרגם אותם למציאות. בחירת המיקום לקיום החתונה חשוב מאוד. יש להתחשב בטעם האישי של בני הזוג, בתקציב העומד לרשותם, ביכולת לתמרן ולשנות מול בעלי האולם או גן האירועים וכן ניהול המו"מ ובחינת ההטבות ביחס למחיר. לחברת המתמחה ב- הפקת אירועים יתרון ברור בתחום: קשרי עבודה ישירים עם גני אירועים, אולמות אירועים, וילות לאירועים ומגוון מקומות ל- אירועים בטבע, המאפשרים קבלת תמורה טובה יותר בעבור הכסף. עיצוב האולם או גן האירועים, בחירת המעצבת לשולחנות, לפינות הזולה וכמובן לחופה, השכרת ציוד לאירועים כל הלו משפיעים מאוד על האווירה הכוללת. כמובן, שגם לבחירת המוסיקה בקבלת הקהל, השימוש בהרכבי מוסיקה בסגנונות שונים, הנחיית האחראי על המוסיקה, די.ג'יי, תקליטן או להקה לאירועים ועוד. גם במקרה זה למפיק אירועים או לחברת הפקות אירועים מקצועית יתרון חסר תקדים בשל המגוון הנרחב איתו הם עובדים. לא רשימת "מומלצים" של אולם זה או אחר, אלא רשימה מקצועית, המותאמת בהתאם לצרכי בעלי האירוע ותקציבם, בחירת הספקים לאירוע כגון: הגברה ותאורה, עיצוב חופה, קייטרינג, השכרת ציוד לאירועים, גנראטור לאירועים במקרה הצורך ואפילו שירותים ניידים לאירועים.

ויש כמובן את "כאבי הראש" הנלווים בערב עצמו. בחירת חברת קייטרינג מתאימה, התאמת מנות ובחירתן, שילוב אטרקציות לאירועים בערב עצמו. מעגל מתופפים, בר אקטיבי או בר אלכוהול משודרג, צייר קריקטורות לאירועים, צילום מגנטים לחלוקה אישית, מסכי וידאו, זיקוקי דינור, לוליינים, רקדנים, מיצגים, מיצבים, רב מזמר, עיצוב חופה, קומיקאים, זמרים, בדרנים, הפרחת יונים, הפרחת פרפרים, גימיקים לרחבת הריקוד ועוד ועוד. על כל המרכיבים הללו צריך להיות מנצח אחד: חברת הפקת אירועים או מפיק אירועים או חברה המתמחה בהפקות אירועים שתעמיד לרשותכם מפיק אירועים או מנהל אירועים שידאג לחבר את כל קצוות האירוע ויהפוך אותו לאירוע בלתי-נשכח תוך חשיבה על מקוריות, יצירתיות והכל במסגרת התקציב שלכם.

7 comments:

  1. שלום רב,
    ממליץ בחום על חברת כוכב השכרת ציוד לאירועים
    השכרת ציוד לאירועים - http://www.starevents.co.il

    ReplyDelete
  2. אני יכול להמליץ בחום על אתר שעושה סדר בבלאגן ויכול לחסוך הרבה כאב ראש וגם כסף
    ו...שיהיה במזל טוב :)
    http://www.getmarried.co.il/

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. תודה רבה על המידע.
    הפקות לחתונות הן דבר גדול וחובה לקחת חברת הפקות גדולה אשר תדאג לזה. כמו כן כדי לתת לכל אירוע את הפן היותר אישי תמיד יש את החברים אשר עושים סרטים על הזוג או איזה סרטון מיוחד אשר יהיה קשור לזוג.
    אני חושב שאפשר להשתמש בחברת הפקות סרטי תדמית על מנת לדעת איך להציג את הזוג בצורה שתהיה מיוחדת.
    אנחנו עשינו לאחי סרטון תדמית לפני החתונה, חיפשנו באינטרנט סרטי תדמית - הפקה, וקבענו ישיבה על כל החומר שאספנו עם חברת הפקות.
    הסרטון היה מדהים ויצר התלהבות מאוד גדולה. הרבה אנשים שאלו איך זה נראה כל כך מקצועי וכל כך מושקע!

    ReplyDelete
  5. השכרת ציוד לאירועים
    https://www.mr-mor.co.il

    ReplyDelete